„Qchenne-Inspiracje. Jedz zdrowo, żyj szczęśliwie”

Ostatnio z różnych stron docierają do mnie informacje o nowo wydanej książce „Qchenne-Inspiracje. Jedz zdrowo, żyj szczęśliwie.” Jej autorka prowadzi bloga i sądząc po publikowanych na nim przepisach (np. na słodkości) książka może być ciekawa. 

Przepis z książki: Qchenne inspiracje
Źródło: http://sklep.qchenne-inspiracje.pl/products/ksiazka/

Oto fragment opisu książki:

„Pomoc w dokonywaniu właściwych żywieniowych wyborów, po to, aby zyskać to, co najcenniejsze – zdrowie, energię i witalność. To inne spojrzenie na odżywianie. Inne podejście do jedzenia. Dowiesz się, jak „wycisnąć” z niego jak najwięcej. 163 przepisy na dania mięsne, rybne, wegetariańskie, zupy, śniadania, przekąski oraz dania świąteczne i słodkości. Także z podziałem na dania bezmleczne, bezjajeczne i bezglutenowe.”

Opis pochodzi ze strony wydawnictwa książek Poligraf. Przy okazji, jeśli ktoś z Was ma również aspirację do tego, aby zostać autorem, przeczytajcie jak wydać własną książkę.

One thought on “„Qchenne-Inspiracje. Jedz zdrowo, żyj szczęśliwie”

  1. Witam!
    Ciężka sprawa z ta wagą, większość chce schudnąc ,a ty pragniesz przytyć. Ja mam to szczęście, że mam żonę Ukrainke, która swoimi potrawami nie pozwala mi schudnąć.Cos czuje ,że i to bie by pomogła jej dieta. Wejdz na mój blog i w zakładki lifestyle. Pozdrawiam
    http://www.alcalus.pl

    Lubię to

Skomentuj wpis

